Evenementen

Hondenplons Tilburg 2024

Dit jaar organiseert HondenCampus in samenwerking met recreatiebad Stappegoor alweer de 5e editie van de hondenplons: het meest verfrissende evenement voor onze trouwe viervoeters!

Voor het goede doel

Dit bijzondere jubileum  moet gevierd worden. Dit keer draait de hondenplons helemaal om het goede doel! Alle opbrengsten gaan rechtstreeks naar de stichting van HondenCampus. Maar dat is nog niet alles: voor onze vaste donateurs organiseren we een exclusieve VIP-avond, vol verrassingen en gezelligheid.

Word nu vaste donateur en ontvang je ticket voor de VIP-avond

Wil jij samen met jouw hond de eerste duik in het zwembad nemen en ook nog eens samen met je hond als echte VIP’s behandeld worden? Word dan donateur* van stichting HondenCampus en ontvang je exclusieve VIP-tickets voor vrijdag 20 september van 19.00 tot 21.00 uur bij het recreatiebad Stappegoor in Tilburg.

Word donateur

* Je ontvangt tickets (hond en begeleider + één extra bezoeker) voor de VIP avond bij een maandelijks donateurschap.

Zakelijke impact

Ben je benieuwd wat jij met je bedrijf kunt betekenen voor stichting HondenCampus? Kom dan vrijblijvend naar de VIP-avond van de hondenplons op vrijdag 20 september van 19.00 tot 21.00 uur bij recreatiebad Stappegoor in Tilburg. Onder het genot van een hapje en een drankje leggen wij je uit waar wij het verschil in maken op het gebied van dierenwelzijn én de veiligheid van onze maatschappij.

Schrijf je in