Paaspret met je hond was een groot succes!

maart 31, 2024 Uncategorized 0

Op 29 maart (goede vrijdag) werd er door Stichting HondenCampus een paas-evenement georganiseerd om geld op te halen voor het goede doel. Dankzij stichting Dierenlot waren alle donaties rondom dit evenement het dubbele waard!

De teller staat op 885 euro en dit bedrag wordt nog verdubbeld door Dierenlot!

Er was van alles te doen bij HondenCampus! Zo was er een professionele dierenfotograaf aanwezig die de honden liet stralen voor de camera. Onze gedragstherapeut, dierenarts en trimster gaven mini consulten waarin advies werd gegeven over gedrag, gezondheid en vachtverzorging. Er waren standjes van hondenauto-shop en Michaëla de Beer waarvan een deel van de opbrengst naar het goede doel ging; hartelijk dank lieve kanjers!

De honden gingen los over de stormbaan en gingen op paaseieren-jacht in de snuffeltuin; we hebben vele staarten zien kwispelen! Zelfs het gouden paasei werd gevonden, wat werd beloond met een mooie prijs.

Het gouden ei is gevonden!

Ook de kids konden los op het springkussen en gingen met een geschminkte snuit weer richting huis. Voor de baasjes waren er suikerspinnen, stroopwafels en hotdogs, dus al met al kwam niemand iets te kort.

Wij willen alle donateurs bedanken voor hun bijdrage!!